17 oC / 6 oC(koponyeg.hu)
gyengén felhős (várható)
2017. Március 24. Gábor, Karina

Menü

Bejelentkezés
Bejelentkezés az ügyfélkapun keresztül


ÜGYFÉLKAPU segítség
Az Ügyfélkapu olyan szolgáltatás, amelynek segítségével Ön személyazonosság igazolása mellett biztonságosan kapcsolatba léphet elektronikus közigazgatási ügyintézést nyújtó intézményekkel, így Székesfehérvár MJV Önkormányzatával is.

Bővebben itt olvashat az ügyfélkapuról.

Okmányiroda
okmany_box.gif




 
Tűzvizsgálati hatósági bizonyítvány
Tűzvizsgálati hatósági bizonyítvány kiadása
Kérelem tűzvizsgálati hatósági bizonyítvány kiállítására

Ügyfélszolgálati Iroda Székesfehérvár, Városház tér 1. (bejárat a Kossuth utca felől)
13/1997.(II.26. BM rendelet a tűzesetek vizsgálatára vonatkozó szabályokról
1
A(z) 1. oldal még nincs kitöltve.
KÉRELEM TŰZVIZSGÁLATI HATÓSÁGI BIZONYÍTVÁNY KIÁLLÍTÁSÁRA
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Székesfehérvár, Városház tér 1. telefon: 22/537-200
0132
A hatósági bizonyítvány iránti kérelmet - az illeték (2.200,- Ft illetékbélyeg) lerovása után a a székesfehérvári tűzoltó-parancsnokságnál kell benyújtani.:
személyazonosító igazolvány száma:
 
Kérelmező aláírása
Dátum :
, év nap
A hatósági bizonyítvány felhasználásának célja:
Tűzeset helyszíne:
, út, utca , tér hsz. em ajtó
Kérem Székesfehérvár Megyei Jogú Város Jegyzőjét, hogy az alábbi helyszínen keletkezett tűzesetről hatósági bizonyítványt adjon ki. :
Kérelmező lakóhelye:
Kérelmező neve:



Ez a nyomtatvány jelenleg nem küldhető elektronikusan, mert nincs belépve, vagy nem regisztrált elektronikus ügyintésésre.

Kitöltött űrlap letöltése nyomtatáshoz illetve mentéshez.

Az űrlap ebben az esetben nem hivatalos és nincs benyújtva, amíg azt személyesen, vagy postai úton el nem juttatja a megfelelő intézményhez.

Letöltés PDF formátumban